Second Time Around英翻中歌詞 求正解
喪屍聚集處,說道:」可是喪屍更多了……」「這都快要

Oh oh oh yeah
喔 喔 耶
Babe
寶貝

Last time I thought we have this talk
我記得上次我們才談過的
Boy you were getting ready to leave
男孩 那時你正準備要閃人了
I thought baby you have done
寶貝 我以為你已經說完了
Cause for a while you can barely look at me.
因為 有一段短暫的時間 你不敢直視我
This time I thought that we`d be fine
這一次 我以為 我們會沒事的
That I`d forget the things that you said
我以為我會忘記你說過的那些話
I tried crossing out your words
我試著 從你的一字一句中分析
But baby you can not forget the past (x2)
但是 寶貝 你還是忘不了過去
Still baby
寶貝 還是一樣的

I'm so unpredictable
我是如此的無法預測
you don't know what to think
你不知道要 如何回應
So unemotional
如此無情
Wonder if I'm even still in love
我不知道 我到底是不是還沉醉在愛裡
You see
你知道的
I don't know what to tell you now
現在 我不知道要跟你說什麼
Is always harder the second time around
要破鏡重圓 真的很困難

I'm so unpredictable
我是如此的無法預測
Just like you used to be
就跟以前的你一樣
So unemotional
如此無情
Boy I can forget the way you were with me
男孩 我可以把我們曾有的一切都忘的一乾二淨
I don't know what to tell you now
現在 我不知道要跟你說什麼
Is always harder the second time around (x2)
要破鏡重圓 真的很困難

We tried going back to Joe's
我們試著回去Joe’s餐廳
That always was our favourite place
那曾是我們最愛的地方
Long rides baby by the coast
寶貝 我們曾開好遠的車 到海邊去
Do you remember where we sit
你還記得我們坐在哪裡嗎

Last time we were hanging out
上次 我們在一起的時候
You were acting kind of strange
你的表現有點怪怪的
Now it's the second time around
現在我們破鏡重圓了
I'm sorry now it's me that feels this way
我很抱歉 現在是我表現得怪怪的
It's me that feels this way, babe
現在是我表現得怪怪的 寶貝
I know you are the one that is hurt
我知道 你才是那個感覺受傷的人

I'm so unpredictable
我是如此的無法預測
you don’t know what to think
你不知道要 如何回應
So unemotional
如此無情
Wonder if I'm even still in love
我不知道 我到底是不是還沉醉在愛裡
You see
你知道的
I don't know what to tell you now
現在 我不知道要跟你說什麼
Is always harder the second time around
要破鏡重圓 真的很困難

I'm so unpredictable
我是如此的無法預測
Just like you used to be
就跟以前的你一樣
So unemotional
如此無情
Boy I can forget the way you were with me
男孩 我可以把我們曾有的一切都忘的一乾二淨
I don’t know what to tell you now
現在 我不知道要跟你說什麼
Is always harder the second time around
要破鏡重圓 真的很困難


本文引用自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1013080503339
住,倒在了地上,那些個小喪屍均是要去咬斷他的喉嚨。

練啊!」蕭衍看了一眼那男子,冷哼一聲,巴雷特在一次
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 u5ronniewvmc 的頭像
    u5ronniewvmc

    u5ronniewvmc

    u5ronniewvmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()